sobota, 9 marca 2013

Potrzebuję motywacji

Niby wszystko idzie dobrze, waga powoli spada. We wtorek, po czterech tygodniach zmierzyłam poziom tkanki tłuszczowej i jest mniej o 1,2 kg, w sumie od początku stycznia 4 kg mniej czystego tłuszczu. Ale straciłam trochę motywację, mimo ze nadal wierzę, że cel osiągnę. Myślę, że to jest chwilowe, ale nie mam już takiej euforii i zadowolenia z tego co robię, jak na początku. Trochę nie chce mi się zapisywać co jem, choć wiem że to dla mnie skuteczna metoda dyscypliny. Czytam inne blogi, na swoim piszę rzadziej. Częściej robię odstępstwa, nieduże ale jednak.Kryzys, normalnie kryzys. Co zrobić, żeby odchudzanie sprawiało mi  taką przyjemność jak w styczniu? Jeżeli ktoś to czyta, proszę o dwa słowa wsparcia, wasze wpisy mnie bardzo motywują i stawiają do pionu.

9 komentarzy:

  1. super:) 3mam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, to normalne. Jeśli wytrzymasz i nie poddasz się to potem pójdzie z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każda osoba na diecie miewa gorsze i lepsze dni i to chyba nie jest kwestia wyłącznie diety tylko tego, że każdy z nas miewa gorsze dni, tak o, czasami bez powodu. Grunt to w tym czasie za bardzo nie odbiec od założonego celu lub nie porzucić go na zawsze.

    Powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odchudzanie to nie jest łatwy proces - sporo kobiet i mężczyzn się z tym boryka.
    Dasz sobie radę, wierzę w Ciebie.
    Sama miałam takie chwile, że chciałam wszystko rzucić i podejść do lodówki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odchudzanie to nie jest łatwy proces - sporo kobiet i mężczyzn się z tym boryka.
    Dasz sobie radę, wierzę w Ciebie.
    Sama miałam takie chwile, że chciałam wszystko rzucić i podejść do lodówki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim za słowa wsparcia, dziś jest lepiej, rano ćwiczyłam nawet z przyjemnością i znów mam zapał, wytrwam, gorsze chwile trzeba przejść jak wiatrówkę :)( kiedyś się mówiło jak odrę, ale kto dziś widział odrę?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej cofnąć się myślami do początku i zobaczyć ile się osiągnęło i wtedy człowiek wie że da rade i , że było warto. Powodzenia :) Trzymam Kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwicz i walcz, a jak braknie ci sił zobacz na youtube (motywacja do treningu)
    Tylko ćwicząc i zdrowo jedząc osiągniesz to czego pragniesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Motywacje warto odnaleźć w sobie za czyjąłś przyczyną. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń